"Müşteri ilişkileri deneyimlerinizi kişiselleştirerek potansiyelleri fırsata çevirin"

Online CRM Nedir ?

Aktivite Yönetimi ile satış sürecine ait aktivitelerinizi planlayarak görev, randevu, arama, e-posta gibi aktivite tiplerini takip edebilirsiniz. Yapılan her aktivitenin CRM kayıtlarınızla eşleştirerek aday müşteri ya da mevcut müşterilerinize yapılan tüm aktiviteleri detaylı olarak analiz ederek aktivite planlarını değiştirebilirsiniz. Ayrıca çağrı yönetim sistemi ile ip telefon santralinizi entegre edebilirsiniz.

CRM Paketleri

PORTO CRM

IP Santral Entegrasyonu

Çağrı Yönetimi

Aktivite Yönetimi

Zaman Yönetimi

Mobil Aktivite

Teklif Yönetimi

Gprs Takip

Mikro Entegrasyon

PORTO CRM-ERP PLUS

IP Santral Entegrasyonu

Çağrı Yönetimi

Aktivite Yönetimi

Zaman Yönetimi

Mobil Aktivite, Teklif, Sipariş

İş Akış Yönetimi

Gprs Takip

Yetki Onay Yönetimi

Satış Teklif Yönetimi

Satış Sipariş Yönetimi

Satın Alma Yönetimi

Online Teklif Toplama

Online Satın Alma Talep Yönetimi

Teklif Değerlendirme

Depo Yönetimi

Toplu Mail ve Sms

Mikro Entegrasyon

PORTO BUY

Online Satınalma Talep Yönetimi

Online Teklif Toplama

Teklif Değerlendirme

Sipariş Yönetimi

Depo Yönetimi

Mobil Satın Alma

Mikro Entegrasyon